s obviňovaním, nech radšej naberú odvahu a podajú na mňa trestné oznámenie. Veď podľa platného Trestného zákona je podnecovanie k obmedzovaniu práv a slobôd niektorého národa trestným činom (Podnecovanie k národnostnej, rasovej a etnickej nenávisti). A rovnako je trestné aj to, ak niekto verejne hanobí niektorý národ, alebo jednotlivca či skupinu osôb pre ich príslušnosť k niektorej rase alebo národu, pre ich náboženské vyznanie alebo preto, že sú bez vyznania (Hanobenie národa, rasy a presvedčenia).
Poznámka: Ak vo svojich článkoch spomínam Korán, vždy mám na mysli tie vydania, v ktorých vedľa mierumilovných článkov sú aj také, ktoré či už priamo alebo nepriamo navádzajú na likvidáciu inovercov, sú v rozpore so základnými ľudskými právami a slobodami, a pod. A to isté platí aj pre zvyšné súčasti islamu. Znovu pritom apelujem na to, že ak taká verzia, ktorá takéto články v sebe nemá, nech je ľuďom, a hlavne moslimom, čím skôr predstavená - vo všeobecnom spoločenskom záujme.
Kritizujem, resp. nesympatizujem:
1. s tými článkami islamu, ktoré s láskou a mierumilovnosťou nemajú nič spoločné a idú ostro proti nim. Keďže sú pevnou súčasťou nie málo rozšírených foriem islamu, tým pádom kritika logicky padá aj na islam ako taký,
2. s tými, ktorí navádzajú na slepú vieru, ktorí v obyčajných normálnych moslimoch rozvíjajú vieru, že Korán je čistým slovom božím aj so všetkými silnými protirečeniami a zvrátenosťami, ktoré sa v ňom, resp. v jeho rozšírených verziách alebo vydaniach nachádzajú. V tomto osobne vidím veľký potenciál pre pasívnu podporu páchania teroristických činov,
3. s tými článkami šaríe ("islamského práva"), ktoré so základnými ľudskými právami a slobodami nemajú nič spoločné a idú ostro proti nim. (Údajne v r. 2003 Európsky súd pre ľudské práva a slobody rozhodol, že šaría je nezlučiteľná s demokraciou a základnými ľudskými právami a slobodami. Ale aj keby to tak nebolo, skôr alebo neskôr myslím si k tomu dôjde).
Keďže tieto články sú pevnou súčasťou šaríe, tým pádom kritika (nie nenávisť!) logicky padá aj na šaríu ako takú a nepriamo aj na tých, ktorí ju chcú uplatňovať v EÚ a to aj v jej "neškodných" formách, ako je napr. obliekanie žien na verejnosti, keďže aj toto je súčasťou celku, ktorý je otrávený vyššie uvedenými článkami, z ktorého tým pádom len sotva môže vzísť niečo zdravé ako celok.
To dosvedčujú aj samotné pomery v mnohých islamských štátoch. Niektoré z nich od kolapsu, či už ekonomického, sociálneho, či kultúrneho, zachraňuje len ropa a tvrdá totalitná ruka.
4. s tými, ktorí tvoria a podporujú súčasnú imigrantskú politiku EÚ vrátane povinných kvót, pri ktorej napr., okrem mnohého iného, nie sú schopní imigrantom povedať, žeak skutočne utekajú pred vojnou, tak akonáhle táto skončí, budú sa musieť z EÚ vrátiť domov (neraz aj za svojimi manželkami a deťmi), lebo tam budú užitoční oveľa viac.
5. s tými, ktorí sú schopní ľudí, ktorí túto politiku a islam kritizujú, označiť len tak bez ničoho za extrémistov, radikálov, alebo podnecovateľov rasovej alebo náboženskej neznášanlivosti, pričom nemajú ani len odvahu na to, aby podali na nich trestné oznámenia, lebo možno dobre vedia, že by s nimi s najväčšou pravdepodobnosťou neuspeli, skôr naopak, vec by sa mohla otočiť proti nim a mohli by byť sami postihovaní za ohováranie, alebo poškodzovanie cudzích práv).
5 a) s tými, ktorí na jednej strane hovoria, že multikulturalizmus (a tým pádom logicky aj islam) je dobrá vec, môže nás obohatiť, že je potrebná vyššia tolerancia proti inakosti, že všetky kultúry sú si rovné, rovnako hodnotné, rovnako užitočné, a na strane druhej, ak si niekto dovolí im v niečom podstatnom oponovať, zrazu objavujú to čo v iných kultúrach "neexistuje" - extrémne názory, objavujú protivníkov až nepriateľov, a nemajú problém tých ľudí "tolerantne" označiť za extrémistov alebo podnecovateľov k národnostnej neznášanlivosti. Odrazu iné pohľady a názory nie sú obohacujúce, ale škodlivé, ktoré treba potláčať?
6. s tými jedincami, ktorí v dome hostiteľa, alebo v dome kde našli útočisko pred násilím na nich páchanom, alebo v štáte do ktorého emigrovali pred neznesiteľnými podmienkami vo vlastnej krajine (aj napriek tomu, že tam vládne "náboženstvo mieru", ktoré podľa mnohých jeho vyznávačov ako jediné poskytuje vstupenky do raja...), sa správajú nie vďačne, ale požadovačne.
P.S.: Moslimov nepovažujem za horších ľudí ako sú kresťania alebo ateisti. Problém a nebezpečenstvo je v inom. Tomu sa bude venovať môj ďalší článok.